mandag 7. mars 2011

Delhi 07.03.2011

Da har vi vert pa rundtur i Delhi, vi bor ganske kommelig, men har vamt vann i krana. Do vannet renner ut pa gulvet og ned i et sluk. Maten er god og det er pilsen og. Vi har kjort lokal buss og metro noe som det virkelig er et mirakel at alle overlevde. Makan til trengsel har vi aldri sett. Vi er en gruppe pa 13 stk. 5 menn og 8 jenter, 5 norske faktistk.Vi har vart for det meste i gamlebyen i dag.Utrolig mokkete og masse fattigdom og elendighet. Na sitter vi pa hotelsjefens kontor og bruker maskinen hans. I morgen drar vi til Jaipur, tro om det er nett der??
Klem til alle hilsen Toril og Grethe

4 kommentarer:

  1. Hei på dere da!!!! Så godt å høre fra dere...skjønner det er mange inntrykk allerede, og man blir atter en gang minnet om hvor godt vi har det her i Norge, høres det ut som :). Håper skuldrene har senket seg litt, og at dere har fått ristet av dere litt av flysete-smaken :) Gleder meg til fortsettelsen!!! Jeg reiser med dere vettu!! Inni hodet mitt :) Klem fra Gunn Mari :)

    SvarSlett
  2. Hei...

    Her er meldt om stiv kuling, snø og kaldt vær i tiden fremover...vet ikke hva dere tenker om det!!???

    Klem fra Gunn Mari :)

    SvarSlett
  3. Og da kom snøen, ja...fint det...sååå store filler! Varmt hos dere? Heldig-griser! Ikke glem antibacken! Det er jo aldri godt å vite hva hotelsjefer i Delhi driver med før de taster.....ikke sant? Kooos dere. Klemklem

    SvarSlett
  4. Tusen takk til Gun Mari som lærte meg hvordan jeg fikk lagt inn kommentarer på denne bloggen: velg Google, lag deg en profil ved å følge anvisningene, og så; vips, ferdig:-)

    SvarSlett